Hoe werkt het?

Als je kleding/speelgoed wil inbrengen werkt het als volgt:

  1. Om deel te nemen aan een of meerdere beurzen dien je een eigen verkoopcode te hebben (vanaf nu ‘code’ genoemd). Een code krijg je toegekend door eenmalig een account aan te maken. Hiermee kun je nu en in de toekomst aan alle beurzen deelnemen. Een account maken kan via hier.
  2. Vraag enkel en alleen een code aan wanneer je ook daadwerkelijk van plan bent om te gaan deelnemen aan de beurs!!!
  3. Na het invullen van je gegevens wordt in stap 3 een mail naar je gestuurd. Om bij stap 4 van het aanmeldproces te komen dien je de link in die mail aan te klikken om je account te activeren.
  4. Na activatie dien je minimaal één keer in te loggen; je krijgt een code toegewezen, deze vind je rechtsboven in de hoek
  5. Vervolgens kun je een lijst aanmaken via de website, via de site kun je direct labels maken, zelfs op etiketten, maak deze wel goed vast met veiligheidsspelden of met een schiettang. Voor de speelgoedbeurs geldt dat de geprinte labels dienen te worden bevestigd op dozen e.d. met makkelijk verwijderbaar plakband.
  6. Alleen labels afgedrukt uit je lijst worden geaccepteerd, dus geen handgeschreven labels inleveren, ook geen 1 of 2. Helemaal geen geschreven labels.
  7. Eenmaal alles gelabeld kun je deze inbrengen op de inbrengdagen. Veelal zijn de dagen en tijdstippen als hieronder aangegeven, de precieze inbrengdagen en tijden van de aankomende beurs vindt je ook in het overzicht hiernaast.
    – maandagochtend tussen 10.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 14.00 uur
    – maandagavond tussen 18.00 en 20.00 uur
    – dinsdagochtend tussen 9.00 en 11.00 uur
  8. Vervolgens wordt alles opgehangen in rekken of uitgestald door de medewerk(st)ers van de beurs en is er een verkoop op:
    – dinsdagavond van 19.00 tot 21.30 uur (kledingbeurs)
    – dinsdagavond van 18.30 tot 21.00 uur (baby- en speelgoedbeurs)
    – woensdag van 11.30 tot 15.30 uur
  9. Na de verkoop verwachten we dat je de niet verkochte kleding / het niet verkochte speelgoed weer komt ophalen. De niet verkochte spullen mogen ook bij ons blijven voor ons goed doel. Tevens geschiedt dan de uitbetaling (70% van de verkoopprijs). Afhalen en uitbetalen is normaliter op:
    – woensdagAVOND van 19.30 tot 20.00 uur.                                                                                            Ben je NIET OP TIJD  dan gaat de kleding AUTOMATISCH naar het goede doel en kan de envelop later elders afgehaald worden, na een afspraak gemaakt te hebben met de organisatie, maar de kleding / het speelgoed gaat weg.
  10. Wij zijn telefonisch niet bereikbaar, alleen via de mail of via Facebook.

LET OP inbreng is op eigen risico en wij zijn niet aansprakelijk voor vermiste kleding / speelgoed en/of spullen.

Bij de verkoop hoef je niet aanwezig te zijn, komen kopen of kijken mag altijd. .

Mocht je de kleding willen labelen met een aanschiettang, dan bieden wij de mogelijkheid om deze aanschiettang bij ons te lenen tegen een borg van € 15,- ( gepast betalen, geen teruggave mogelijkheid) welk bedrag je weer retour ontvangt bij inleveren van de tang (maximaal 2 dagen). Brengt u de tang later terug, dan betaalt u € 5,- per dag. De riddersporen kosten € 1,- per 100 stuks.

Tangen zijn af te halen na overleg per mail.

Zie ook nog eens de rubriek voorwaarden om te zien wat je wel of niet mag afgeven voor de verkoop, hoe de prijsstelling dient te gebeuren en meer informatie over het maken van labels etc.