Er komen vanuit verschillende hoeken geluiden dat het inloggen vaak niet lukt. Echter heeft ook niet iedereen er last van en heb ik het zelf nog niet kunnen reproduceren. De problemen zijn in ieder geval ontstaan nadat het gebruikersportaal verplaatst is vanwege snelheid en stabiliteit.
Mocht je zelf ook problemen hebben met inloggen probeer dan eens rechtstreeks naar het gebruikersportaal te gaan via http://www.vleege.nl/portal/
update [25-03]: het ziet er naar uit dat het bovenstaande probleem is verholpen. Mocht jij wel nog problemen ervaren laat het dan even weten via onderstaand formulier.
update [28-03]: ik heb gezien dat het probleem nog bestaat bij oudere browsers. Deze verwijzen niet naar de juiste pagina nadat je hebt geprobeerd in te loggen. Gebruik in dat geval een laatste versie van Google Chrome, Mozilla Firefox of Microsoft Internet Explorer. Daarmee moet het lukken tot de website op een nieuwe locatie staat.
Daarnaast blijkt ook dat sommige hun wachtwoord vergeten zijn, een nieuw wachtwoord aanvragen en vervolgens daarmee niet kunnen inloggen. Dit kan komen omdat in de door de server gegenereerde wachtwoorden soms voor het oog verwarrende tekens bevatten. Zo lijken I (hoofdletter i) en l (kleine L) op elkaar. Handigst om dit te vermijden is het wachtwoord te kopiƫren uit de mail en te plakken in het wachtwoordveld. Let daarbij wel op dat je geen onnodige spatie mee kopieert.
Hou je problemen? Dan kun je contact met mij opnemen via onderstaand formulier.
Groetjes
Roel
[contact-form to=’rjh.vliegen@gmail.com’ subject=’Probleem met inloggen’][contact-field label=’Naam’ type=’name’ required=’1’/][contact-field label=’E-mail’ type=’email’ required=’1’/][contact-field label=’Probleem’ type=’textarea’ required=’1’/][/contact-form]